Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie. Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine CLIENTULUI si nu Parfumuri Merlin.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie din colet.
NU se admit la retur: • Produse cosmetice / Parfumuri care au fost desfacute. • Produse cosmetice / Parfumuri care au fost testate, incercate sau utilizate. • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse. • Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel.
Se admit la retur si produsele care prezinta defecte de fabricatie sau de orice alta natura care nu au aparut din vina cumparatorului / clientului iar costurile de transport sau inlocuire ale acestora vor fi suportate de noi.
Important: Sunt exceptate de la dreptul de returnare bunurile care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de exemplu, produsele deschise sau alte bunuri care intra în contact direct cu pielea), stipulat in art. 16 lit. e al DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN SI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
1. Clientul este obligat sa ne instiinteze print-un email in legatura cu returul la adresa de emal office@merlinshop.ro 2. Completati formularul de retur gasit in site-ul nostru 3. Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus. 4. Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii. 5. Expediati coletul prin orice serviciu de curierat rapid dorit (de preferat, SAMEDAY ) la adresa punctului de lucru: SC ALESSANDRA EXCLUSSIVE SRL – Arad, strada Tribunul Andreica nr. 2 A, jud. Arad, mentionand pe colet numarul de telefon 0748408871. Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs. Nu acceptam retururile prin Posta Romana.
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de catre un coleg de al nostru care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la retur doar prin transfer bancar in contul IBAN specificat in email. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare Nu includ cheltuielile de transport (conform ord. 130/2000).
In cazul in care se opteaza pentru: - Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil urmand sa fiti contactat de unul dintre colegii nostri pentru comunicarea statusului noii livrari.
ATENTIE - Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra SC ALESSANDRA EXCLUSSIVE SRL (Parfumuri Merlin) isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului. Societatea SC ALESSANDRA EXCLUSSIVE SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate, nejustificate). Va rugăm să verificati integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiti de la firma de curierat, în prezența curierului și va rugam sa cereti întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletul prezintă urme de deteriorare sau urme de incercare de deschidere a coletului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare Avănd în vedere natura produselor și legislația comercializării produselor cosmetice (conform OUG 34/2014 - art. 16), Clientul se obligă să le returneze în stare perfectă, nefolosite, netestate, cu sigiliul original intact și ambalajul nedeteriorat.
Formular retur